Search:

Type: Posts; User: zedhed

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.13 seconds.

  1. Replies
    203
    Views
    53,942

    Re: Colstreamer's 2015 training log.

    Hey bro so good to see you posting on here again. Gotta love front squats my man! :-). Love that diet graph you use, how boit a link olz? How are mommy and baby gurl doing? Thats still such a cool...
  2. Replies
    68
    Views
    8,972

    Re: Views on bodybuilding in your thirties...

    :-)
  3. Replies
    68
    Views
    8,972

    Re: Views on bodybuilding in your thirties...

    Dont worry quite so much about cals bro. This is a non conventional diet and because of that a whole new way of fat (not weight) loss. It pretty cool that your logging this for everybody on the...
  4. Replies
    68
    Views
    8,972

    Re: Views on bodybuilding in your thirties...

    Ok this is gonna counterintuitive but just think about it. On a lot of the boards for this diet they woukd tell you do not decrease calls, but instead increase fats. Now the reason for this is that...
  5. Replies
    68
    Views
    8,972

    Re: Views on bodybuilding in your thirties...

    Try it and see how you feel. You can always bring it back up. You do any cardio? Even a 10 min warm uo and cool dn will make a dif.
  6. Replies
    68
    Views
    8,972

    Re: Views on bodybuilding in your thirties...

    Looking forward to it bro. If your sticking to the diet then your loosing fat, thats just it bro.
  7. Replies
    68
    Views
    8,972

    Re: Views on bodybuilding in your thirties...

    Update plz Monk.
  8. Replies
    68
    Views
    8,972

    Re: Views on bodybuilding in your thirties...

    This is telling you that your bod is learning to use fat stores for fuel. This is just as it should be. This will last for a few weeks and then you will have energy to burn. Just stick with it bro....
  9. Replies
    16
    Views
    2,725

    Re: Introducing myself

    Home sweet home!
  10. Replies
    68
    Views
    8,972

    Re: Views on bodybuilding in your thirties...

    Sorry it took me so long bro. You can buy urine test strips at any drug store or online. But they are not cheap and I am so I dont bother. (keto strips) as long as you are loosing weight and sticking...
  11. Replies
    16
    Views
    2,725

    Re: Introducing myself

    Welcome to TheMC. Hope you enjoy!
  12. Thread: 1:00 a.m.

    by zedhed
    Replies
    24
    Views
    3,122

    Re: 1:00 a.m.

    ^^^yeah good one^^^
  13. Thread: 1:00 a.m.

    by zedhed
    Replies
    24
    Views
    3,122

    Re: 1:00 a.m.

    Yeah me too up to now...
  14. Thread: 1:00 a.m.

    by zedhed
    Replies
    24
    Views
    3,122

    Re: 1:00 a.m.

    Dam! That is pure ART!
    The one that I inherited is a steel body Hawaiian style tri cone resonator. I spent tonight cleaning it up was filthy dirty but on a guitar mfd in 1929 I expect that. I also...
  15. Thread: 1:00 a.m.

    by zedhed
    Replies
    24
    Views
    3,122

    Re: 1:00 a.m.

    Yep gotta love the Popeys!
    :cool:
  16. Thread: 1:00 a.m.

    by zedhed
    Replies
    24
    Views
    3,122

    Re: 1:00 a.m.

    Fosho bro the little buggers cant resist it, LOL.
  17. Thread: 1:00 a.m.

    by zedhed
    Replies
    24
    Views
    3,122

    1:00 a.m.

    Im standing at the kitchen sink wolfing down cold popeys fried chicken and its good!
    Got a mouse in the house...#4 for this "mouse" season. Ima mouse killing SOB and thats good too! Trap set with...
  18. Re: Bigger Triceps, Bigger Arms: 5 Steps for Tricep Growth

    Diesel Crew style Tates and JMs.
    https://search.yahoo.com/search?ei=utf-8&fr=ytff1-w3ia&p=dave%20tate%20jm%20presses&type=W3i_YT,222,8_4,Search,20140417,19977,0,87,0
  19. Re: Bigger Triceps, Bigger Arms: 5 Steps for Tricep Growth

    Da Man Dave Tate fav triceps excersize.
    https://search.yahoo.com/search?ei=utf-8&fr=ytff1-w3ia&p=dave%20tate%20jm%20presses&type=W3i_YT,222,8_4,Search,20140417,19977,0,87,0
  20. Re: House passes bill to crack down on anabolic steroids

    Hopefully baby. But hope right now is slim at best espicially in our backward draconian state.
  21. Re: House passes bill to crack down on anabolic steroids

    Big Brother want total control.and WILL have it at any cost. Meanwhile as they expend ever more resources on this kind of bullshit heroine, meth crack and coke continue to exponentially expand across...
  22. Replies
    10
    Views
    2,441

    Re: So, You wanna get big...

    Glad that you read it and pulled something out of it for you bro. When all said and done it comes out this what MA said above. We have to find what works for our bods. For me it no bench what so...
  23. Replies
    10
    Views
    2,441

    Re: So, You wanna get big...

    Exactly!
    and very welcome bro.
    :cool:
  24. Replies
    10
    Views
    2,441

    Re: So, You wanna get big...

    I think that at that level they can go much faster thru the reps then us mere mortals. I know when I watch then they go a hell of a lot faster then I do.
    :cool:
  25. Replies
    10
    Views
    2,441

    Re: So, You wanna get big...

    Thanks bro.
    :cool:
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4

Muscle - Bodybuilding - Steroid Top Sites