Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 28 of 28

Thread: "IIFYM"--yea/nay?

  1. #21
    V.I.P. kazman68's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Somewhere in time
    Age
    50
    Posts
    2,867
    Rep Power
    70

    Re: "IIFYM"--yea/nay?

    Quote Originally Posted by ordawg1 View Post
    This is a great thread !! MA adjusted my diet and moved my protein up the ladder - lowered my carbs and gave me some great fats . Plus- changed my intensity in gym and " Boom " the weight is rolling off - but is fat - not muscle .Keep in mind at my age - I am not trying to get6 huge - just want to look good - feel good -and enjoy life . Hard to enjoy life when one is out of breath - looks like crap - and eating crap !! Diet is everything . Orange has also found this out and he is looking great like MA .
    Gear has it's importance - but I hear people all the time saying that a guy is big from gear !! That is pure BS - more like intensity - and great diet - at ANY age ~ Thanks-Pops
    100% spot on as per usual ).

  2. #22
    HEAD MC MOD - SUPER VIP - Foundation Member - Leader of The Wolf Pack Motherf@#$%ers! ordawg1's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Peru
    Posts
    3,452
    Rep Power
    94

    Re: "IIFYM"--yea/nay?

    Quote Originally Posted by knights View Post
    LMFAO! We should build a MC sports complex complete with apartments!

    Hmmmm - sounds like a plan - will contact Nikkers right away - don't tell MA !! lol
    Some great people on this board - lots of knowledge - you guys rock !! Pops

  3. #23
    V.I.P. Orange24's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    3,308
    Rep Power
    60

    Re: "IIFYM"--yea/nay?

    Quote Originally Posted by ordawg1 View Post
    Forgot to mention ~ I am moving in with MA and Nikkers after I get back from Caribe (-: - my diet will be stellar !! They don't know yet lol - Pops
    Haha they donít know yet

  4. #24
    Super Moderator - Gate Keeper - Foundation Member MuscleAddiction's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    The land of serenity!!!
    Posts
    6,994
    Rep Power
    147

    Re: "IIFYM"--yea/nay?

    Quote Originally Posted by ordawg1 View Post
    Forgot to mention ~ I am moving in with MA and Nikkers after I get back from Caribe (-: - my diet will be stellar !! They don't know yet lol - Pops
    We have an extra room and right next to it is the gym, and kitchen is upstairs, and the beach is 5 minutes away for some good ol' cardio on the beach...did you also want Nikki to train you in her in her yoga pants too ?

    Do nothing from selfish ambition or conceit, but in humility count others more significant than yourselves. (Philippians 2:3)

    We can do all things through Christ who strengthens us! (Philippians 4:13)


    MuscleAddiction is a fictitious role-playing character! All information discussed is for entertainment purposes only!

  5. #25
    HEAD MC MOD - SUPER VIP - Foundation Member - Leader of The Wolf Pack Motherf@#$%ers! ordawg1's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Peru
    Posts
    3,452
    Rep Power
    94

    Re: "IIFYM"--yea/nay?

    Quote Originally Posted by MuscleAddiction View Post
    We have an extra room and right next to it is the gym, and kitchen is upstairs, and the beach is 5 minutes away for some good ol' cardio on the beach...did you also want Nikki to train you in her in her yoga pants too ?
    Hell yes !!! I LOVE then yoga pants !! lol-Pops

  6. #26
    V.I.P.
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    178
    Rep Power
    11

    Re: "IIFYM"--yea/nay?

    Quote Originally Posted by MuscleAddiction View Post
    We have an extra room and right next to it is the gym, and kitchen is upstairs, and the beach is 5 minutes away for some good ol' cardio on the beach...did you also want Nikki to train you in her in her yoga pants too ?
    I will take the room if OD doesn't lol

    Ltyson

    Sent from my SM-G930V using Tapatalk

  7. #27
    V.I.P. SFDan's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    San Francisco
    Posts
    1,099
    Rep Power
    52

    Re: "IIFYM"--yea/nay?

    Quote Originally Posted by knights View Post
    LMFAO! We should build a MC sports complex complete with apartments!
    Iím in and Iím packing up shit right now!

  8. #28
    V.I.P. kazman68's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Somewhere in time
    Age
    50
    Posts
    2,867
    Rep Power
    70

    Re: "IIFYM"--yea/nay?

    Quote Originally Posted by ordawg1 View Post
    Hell yes !!! I LOVE then yoga pants !! lol-Pops
    Hell yes, ah the curves )

Similar Threads

  1. "LIKES" and "THANKS" Thanks knights for. ..
    By baby1 in forum Chit Chat
    Replies: 2
    Last Post: 11-17-2015, 02:53 AM
  2. "like" and ""thanks" for this post button
    By baby1 in forum Chit Chat
    Replies: 4
    Last Post: 06-27-2014, 11:18 AM
  3. "like" and "thanks" icon/buttons
    By baby1 in forum Questions and "How do I"
    Replies: 4
    Last Post: 06-03-2014, 03:54 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Muscle - Bodybuilding - Steroid Top Sites